III Selim Dönemi nde Geliştirilen İki Farklı Müzik Nota lama Sistemi Abdülbaki Nasır Dede nin Ebced ve Hamparsum Limonciyan ın Khaz Nota lama Sistemleri Üzerine Karşılaştırmalı İnceleme
Yeni Türkiye, No. 57, Nisan 2014, s. 774-783, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Müzikte Tarihsel Bilinç Olgusu
Müzik Sempozyumu, Kayseri/TÜRKİYE, 14 Nisan 2005, s. 55-63
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Kitab ı Edvar Ruhperver Leiden Nüshası
Müzik ve Bilim, iSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 2, 2016
SUREYYA AGAYEVA,USLU RECEP
|
Müzik dünyasındaki iktidar alanları aracılığıyla müzik tarihi yazımı
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
ARDA KAYA
|
Osmanlılarda Batı Musikisi Teorisi Eserleri XIX Yüzyıl eserleri
Orkestra, İstanbul/TÜRKİYE, Mart 1999
USLU RECEP
|
Müzik Tarihi Problemleri
TOBB Universitesi Tarih ve Felsefe Gurubu Semineri, Ankara/TÜRKİYE, 23 Şubat 2016
USLU RECEP
|
Orta Asya'dan Osmanlıya Türk Musikisinini İntikali Türk Dünyası Uygarlık Tarihi
2022, s. 443-460, Boğaziçi
USLU RECEP
|
Yeni Sistemci Müzik Tarihi Döneminin Özellikleri
https://www.youtube.com/watch?v=s_hoIaJ4BAst=121s, 26 Kasım 2020
RECEP USLU
|
Süleymanpaşa Belediye Konservatuarı Müzik Aletleri Sergisi
Süleymanpaşa Belediye Başkanlığı Tarihi Bina, 15 Ocak 2016 - 22 Ocak 2016
|
Müzik Dünyalarındaki İktidar Alanları Aracılığı ile Müzik Tarihi Yazımı
III. Pierre Bourdieu Sempozyumu, Antalya/TÜRKİYE, 14 Nisan 2016
KURTİŞOĞLU FATMA BELMA,KAYA ARDA
|
Two Different Musical Notations of Traditional Turkish Music in the First Half of 19th Century s Ottoman Empire Notation of Abdulbaki Nasir Dede and Hamparsum Limonciyan Abstract
International Music Congress, International Hawaii Congress, 17 Ocak 2007
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Tanzimat Dönemi nde Müzik Dönem Padişahları ve Müzik AnlayışlarıNOT Bu çalışma daha önce Yeni Türkiye Yayınları tarafından basılmış OSMANLI da yayınlanmış olup yayıncı tarafından bu özel sayıya eklenmiştir
Yeni Türkiye, No. 57, 2014, s. 555-565, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Türk Müziği ve Tarihi Müzik Paleografyası Kapsamında Hamparsum Nota Defterleri ve Notasına Genel Bakış
IV. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, Kadıköy Halk Eğitim Merkezi, 9 Eylül 2008
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
The Musical Notation of Hamparsum Limonciyan as Introduced to Turkish Music ib the First Quarter of the Nineteenth Century Abstract
10th Anniversary Mediterranean Studies Congress, 30 Mayıs 2007
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
MERAGİ’NİN MAKASIDÜ’L-ELHAN VERSİYONLARI YAHUT YENİDEN ADLANDIRMA YAPILABİLİR Mİ? TIMURLU ŞAHRUH VE OSMANLI MURAD ARASINDA MERAGİ
Yegah Musiki, Vol. 2, No. 1, Haziran 2019, s. 1-21, ISSN: 2636-8838
USLU RECEP
|
Müzik Tarihi Açısından Esad Efendi nin Atrabul asar ı
Musikişinas, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 8, No. 10, Kasım 2008, s. 192-232
USLU RECEP
|
Türk Müziği Tarihinde Yeni Bir Dönemlendirme Önerisi
MedeniyetSanat, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 2, Aralık 2015, s. 91-109, ISSN: 2148-8355
USLU RECEP
|
Ünlü Müzisyen Abdülkadir Meragi Hakkında Yeni Bulgular
Rast Müzikoloji, Vol. 3, No. 1, Ocak 2015, s. 32-41, ISSN: 2147-7361
USLU RECEP
|
XV Yüzyılda Yazılmış Türkçe Musiki Nazariyatı Eserleri
İÜ Edebiyat Fakültesi Tarih Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 36, Temmuz 2000, s. 453-465
USLU RECEP
|
Abdülkadi̇r Meragi̇ Etki̇si̇nde Yeni̇ Bi̇r Müzi̇k Tari̇hi̇ Kaynağı: Tavzi̇hu’l-Elhan (: Müzi̇ği̇n Açıklaması)
International Journal of Social, Humanities and Administrative Studies: JOSHAS, Vol. 7, No. 45, Kasım 2021, s. 2046-2053, ISSN: 2630-6417
USLU RECEP
|